Customer Service Specialist (contact center)

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Katowice (Śląskie)

Data publikacji: 14.11.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Szukasz pracy, w której intensywny, codzienny kontakt z ludźmi to podstawa? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku i swobodnie posługiwać się językiem angielskim? Jeśli lubisz błyskawicznie rozwiązywać problemy i nie boisz się wyzwań związanych z zarządzaniem dużą liczbą połączeń - sprawdź naszą propozycję!

Dla naszego Klienta - globalnej firmy budującej struktury w Polsce - poszukujemy osób na stanowisko związane z obsługą klienta w języku angielskim. To szansa na dołączenie do zespołu w międzynarodowym Contact Center, gdzie każdy dzień przynosi nowe, dynamiczne wyzwania i duży ruch na linii.

Customer Service Specialist (contact center)

Nr ref.: 117/11/2025/OW/265470/jobs.pl Katowice (śląskie)

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • hybrydowy model pracy: 2 dni w biurze/3 dni zdalnie
  • szkolenie wstępne oraz niezbędny sprzęt do pracy
  • udział w budowaniu nowego zespołu i rozwoju organizacji
  • stałe wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych
  • codzienny kontakt z językiem angielskim w środowisku międzynarodowym
  • elastyczny grafik pracy: poniedziałek – piątek (9:00 – 21:00, system zmianowy), 1 sobota w miesiącu (10:00 – 18:00)
  • możliwość rozpoczęcia pracy pod koniec stycznia 2026 

Zadania

  • odbieranie i skuteczne zarządzanie dużą liczbą dynamicznie napływających połączeń telefonicznych i zgłoszeń od klientów w języku angielskim
  • udzielanie kompleksowej pomocy klientom zgodnie z obowiązującymi standardami
  • rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania, przyjmowanie reklamacji Klientów
  • zarządzanie bazą danych - wprowadzanie i aktualizacja informacji
  • przestrzeganie polityk bezpieczeństwa danych i RODO

Oczekujemy

  • doświadczenie w pracy w contact center, call center, infolinii lub help desku nastawionej na połączenia przychodzące od klientów
  • dobrej organizacji pracy, odporności na stres i presję czasu
  • płynnej znajomości j. angielskiego
  • gotowości do pracy zmianowej
  • umiejętności pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
  • średniozaawansowanej znajomości pakietu MS Office (Excel, Word)

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10...

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Zakorzenieni w tradycji, otwarci na przyszłość -...

Na mapie Holandii Urk wygląda niepozornie - mała miejscowość położona na wschodnim brzegu IJsselmeer, dawniej wyspa odcięta od świata. A jednak to właśnie tu bije jedno z najsilniejszych serc holenderskiej przedsiębiorczości. Urk to...

38 proc. przedstawicieli pokolenia z pracuje w kilku...

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z...

Szukasz pracy? otto work force ma dla ciebie ofertę!

Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...