Customer Service Team Leader (English or Spanish Speaker)

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 02.12.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

For our Client, we are seeking a Customer Service Team Leader with fluent Spanish or English to join a newly formed team. This is a unique opportunity to work in a dynamic, international environment where you will have a real impact on shaping and optimizing customer service processes for Spanish-speaking markets.

If you have experience in team management and want to have a real impact on the company's operational success, apply now and help us build the future of our customer service department!

Customer Service Team Leader (English or Spanish Speaker)

Nr ref.: 331/10/2025/AK/265271/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

What we offer

  • opportunity to be a part of a new drepartment with dynamic career path development,
  • real impact in building new team and new process,
  • full employment contract,
  • hybrid work model,
  • modern office,
  • attractive benefits package (e.g. healthcare program, lunch card, sport card, cafeteria platform),
  • attractive bonus system.

Your tasks

  • supervising and managing a team of Customer Service Agents, including monitoring their performance and quality of work.
  • establishing and implementing customer service standards.
  • resolving the most complex and critical customer issues.
  • managing the Order-to-Cash (O2C) process and resolving complex issues.
  • collaborating with Centers of Excellence (CoEs) and IT to support system improvements and digital initiatives.
  • maintaining and updating process documentation (SOPs, Playbooks) and the knowledge base for standardization.
  • monitoring KPIs and SLAs, identifying gaps, and leading continuous improvement initiatives.
  • acting as a second point of contact for inquiries and complaints, escalating complex issues.
  • collecting and analyzing the most common customer issues to develop strategic solutions.
  • representing Customer Service in regional and interdepartmental meetings (e.g., S&OE) and supporting sales goals.

What we expect

  • Bachelor's or Master's degree (Higher Education)
  • 3-5 years of experience in a similar position in customer service
  • proven experience in effectively leading, motivating, and developing a team
  • fluent English and/or Spanish (minimum C1 level)
  • working knowledge of ERP systems (e.g., SAP), CRM (e.g., Salesforce), and tools such as Freshdesk
  • excellent analytical and problem-solving skills
  • exceptional communication and interpersonal skills

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrypcja oferty pracy została zapisana. Potwierdzenie i link do zarządzania subskrypcją wysłano na podany adres e-mail. Możesz zarządzać subskrybcją ofert pracy po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Aktywizacja zawodowa 60+: jak znaleźć pracę i...

W 2025 roku granica aktywności zawodowej w Polsce wyraźnie się przesuwa. Dla wielu osób, w tym licznej grupy obywateli Ukrainy przebywających w Polsce, wiek 60+ to nie czas na odpoczynek, ale na tzw. drugą karierę. Polska 'srebrna...

Nowoczesne technologie w pracy spawacza i montera - czego...

Zawody spawacza i montera od wielu lat należą do najczęściej wybieranych przez polskich specjalistów wyjeżdżających do pracy w Niemczech. Dynamiczny rozwój branży przemysłowej, energetycznej czy budowlanej sprawia jednak, że rosną...

Softswiss po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje...

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10...

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Zakorzenieni w tradycji, otwarci na przyszłość -...

Na mapie Holandii Urk wygląda niepozornie - mała miejscowość położona na wschodnim brzegu IJsselmeer, dawniej wyspa odcięta od świata. A jednak to właśnie tu bije jedno z najsilniejszych serc holenderskiej przedsiębiorczości. Urk to...

38 proc. przedstawicieli pokolenia z pracuje w kilku...

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z...

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...