regionalny kierownik sprzedaży

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Gdańsk (Pomorskie)

Data publikacji: 02.12.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dla naszego Klienta - jednej z wiodących firm w sektorze produkcji i dystrybucji produktów higienicznych – poszukujemy doświadczonego i zmotywowanego kandydata/kandydatki na stanowisko regionalnego kierownika sprzedaży.

Firma, znana z wysokiej jakości asortymentu oraz z produkcji marek własnych dla największych sieci handlowych, dynamicznie rozwija swoją działalność w kraju i za granicą.

Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, doskonale znasz rynek FMCG i chcesz dołączyć do stabilnej, rozpoznawalnej marki z ambitnymi planami rozwoju – ta oferta jest dla Ciebie.

regionalny kierownik sprzedaży

Nr ref.: 5/12/2025/AB/265787/jobs.pl Gdańsk (pomorskie)

Oferujemy

  • stabilną umowę o pracę na atrakcyjnych warunkach
  • realne możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji
  • samochód służbowy jako narzędzie pracy, które ułatwi codzienne zadania
  • pakiet benefitów - ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną
  • motywujący system premiowy uzależniony od osiągniętych wyników

Zadania

  • budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi dystrybutorami – wpływaj na ich wyniki, wspieraj ich zespoły i dbaj o dostępność naszych produktów
  • zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych – planuj, motywuj i rozwijaj kompetencje sprzedażowe w oparciu o codzienną pracę w terenie
  • realizacja celów sprzedażowych oraz wdrażanie działań promocyjnych i marketingowych w kanale tradycyjnym i nowoczesnym
  • współtworzenie lokalnych strategii – zarządzaj budżetem regionu (promocje, rabaty, działania handlowe) i podejmuj realne decyzje biznesowe
  • analiza rynku i działań konkurencji – bądź źródłem wiedzy i inspiracji dla zespołu i firmy
  • raportowanie wyników oraz aktywne uczestnictwo w planowaniu dalszych działań sprzedażowych

Oczekujemy

  • minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży, najlepiej na podobnym stanowisku w branży FMCG
  • praktycznej znajomości skutecznych technik sprzedaży i narzędzi promocyjnych
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem około 10 osób oraz umiejętności motywowania do osiągania celów
  • łatwości nawiązywania trwałych relacji biznesowych i komunikatywności
  • nastawienia na realizację ambitnych celów i chęci ciągłego rozwoju
  • samodzielności, dobrej organizacji pracy oraz umiejętności efektywnego planowania
  • prawa jazdy kat. B
  • wykształcenia wyższego — będzie dużym atutem

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrypcja oferty pracy została zapisana. Potwierdzenie i link do zarządzania subskrypcją wysłano na podany adres e-mail. Możesz zarządzać subskrybcją ofert pracy po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Aktywizacja zawodowa 60+: jak znaleźć pracę i...

W 2025 roku granica aktywności zawodowej w Polsce wyraźnie się przesuwa. Dla wielu osób, w tym licznej grupy obywateli Ukrainy przebywających w Polsce, wiek 60+ to nie czas na odpoczynek, ale na tzw. drugą karierę. Polska 'srebrna...

Nowoczesne technologie w pracy spawacza i montera - czego...

Zawody spawacza i montera od wielu lat należą do najczęściej wybieranych przez polskich specjalistów wyjeżdżających do pracy w Niemczech. Dynamiczny rozwój branży przemysłowej, energetycznej czy budowlanej sprawia jednak, że rosną...

Softswiss po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje...

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10...

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Zakorzenieni w tradycji, otwarci na przyszłość -...

Na mapie Holandii Urk wygląda niepozornie - mała miejscowość położona na wschodnim brzegu IJsselmeer, dawniej wyspa odcięta od świata. A jednak to właśnie tu bije jedno z najsilniejszych serc holenderskiej przedsiębiorczości. Urk to...

38 proc. przedstawicieli pokolenia z pracuje w kilku...

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z...

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...