Specjalista/ka ds. Marketingu (Digital)

Dodaj do ulubionych

Pekabex Sp. z o.o.

Poznań (wielkopolskie)

Data publikacji: 02.12.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

2-3 lata

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etat

 

Pekabex Sp. z o.o.

 

Szarych Szeregów 27

60-462 Poznań

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Pekabex od ponad 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką, montażem oraz wykonawstwem i developmentem inwestycji. Produkujemy elementy wykorzystywane do realizacji w nowoczesnej technologii modułowej obiektów takich jak: hale produkcyjne, magazyny, biura, obiekty handlowe, dworce, parkingi, osiedla mieszkaniowe, mosty i tunele, w sześciu fabrykach w Poznaniu, Bielsku-Białej, Mszczonowie, dwóch w Gdańsku, a także w niemieckim Marktzeuln. Prowadzimy inwestycje budowlane w Polsce, krajach skandynawskich i Niemczech.  Naszą największą wartością są ambitni, zaangażowani i lubiący swoją pracę ludzie. Działamy odpowiedzialnie i rzetelnie.

Specjalista/ka ds. Marketingu (Digital)

Miejsce pracy: Poznań (wielkopolskie)

Numer referencyjny: S/d/M(D)/jobs.pl

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie contentu - treści postów, grafik, krótkich video, filmów na You Tube (dbanie o jakość merytoryczną i spójność publikowanych treści)
  • Opieka nad profilami firmowymi w social mediach (Facebook, LinkedIN, Instagram, TikTok, YouTube),
  • Opieka nad stronami www, aktualizowanie treści w Wordpress
  • Planowanie i wdrażanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych (Google Ads, Meta Ads,) na rynku polskim i rynkach międzynarodowych (w języku polskim i angielskim)
  • Śledzenie efektywności kampanii reklamowych i działań w mediach społecznościowych za pomocą narzędzi analitycznych (Google Analytics, Facebook Insights, itp.)
  • Analizowanie i optymalizowanie kampanii reklamowych pod kątem konwersji oraz innych celów marketingowych
  • Analiza raportów i wyników kampanii, przedstawianie wniosków oraz rekomendowanie działań mających na celu osiąganie określonych celów biznesowych
  • Prowadzenie działań SEO/SEM/PPC (współpraca z agencją SEO/SEM)
  • Bliska współpraca z zespołem, sprzedaży, designu oraz innych działów w celu tworzenia spójnych treści, zwiększenia zasięgów i budowy marki

Wymagania:

  • 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu cyfrowego i SEO
  • Znajomość narzędzi marketingowych tj.: Google Ads, Meta Ads
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii w Social Mediach i pracy z narzędziami analitycznymi
  • Doświadczenie w budowaniu strategii komunikacyjnych oraz realizacji projektów wizerunkowych,
  • Znajomość rynku medialnego - umiejętność analizy sytuacji i dostosowania do zmieniającego się otoczenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność analizowania danych i formułowania wniosków
  • Dobra znajomość programów graficznych (np. Canva, Photoshop) do tworzenia i edycji materiałów graficznych oraz video, doświadczenie w pracy z narzędziami AI
  • Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i rozwijanie kompetencji w obszarze marketingu cyfrowego
  • Samodzielność w działaniu, terminowość, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Kreatywność, otwartość na zmiany, inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań, oraz umiejętności tworzenia interesujących i angażujących treści,
  • znajomość języka niemieckiego będzie atutem (są możliwości rozwoju w tym obszarze :)
  • prawo jazdy kat. B - czasem odwiedzamy naszych Kolegów i Koleżanki w innych Oddziałach - Gdańsk, Mszczonów, Warszawa, Bielsko, Niemcy lub na budowach

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
  • zgrany Zespół
  • przestronne biuro
  • kartę Multisport,
  • prywatną opiekę medyczną PZU,
  • ubezpieczenia grupowe,
  • dofinansowanie nauki,
  • 500/1500/2000 PLN za rekomendację pracownika,
  • prezenty świąteczne
  • prezenty dla dzieci
  • eventy integracyjne dla pracowników i ich rodzin (m.in. narty, żagle, rajdy rowerowe)
  • darmowy parking,
  • świeże owoce,
  • wsparcie z ZFŚS,
  • naukę języków obcych,
  • możliwość zdobywania uprawnień (budowlanych, projektowych, wykonawczych),
  • udział w projektach (w tym zagranicznych - Niemcy),
  • szkolenia,
  • udział w targach i konferencjach branżowych,
  • konkursy dla pracowników,
  • wsparcie dla cudzoziemców,

Korzyści pracy w Grupie Pekabex

Karta Multisport

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie nauki

500 zł za rekomendację pracownika

Eventy integracyjne dla pracowników i ich rodzin

Świeże owoce

Wsparcie z ZFŚS

Nauka języków obcych

Mozliwość zdobywania uprawnień (budowlanych, projektowych, wykonawczych)

Udział w projektach (w tym zagranicznych - Szwecja, Niemcy)

Szkolenia techniczne

Udział w targach i konferencjach branżowych

Konkursy dla pracowników

Wsparcie dla cudzoziemców

 

Pekabex Sp. z o.o.

 

Szarych Szeregów 27

60-462 Poznań

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrypcja oferty pracy została zapisana. Potwierdzenie i link do zarządzania subskrypcją wysłano na podany adres e-mail. Możesz zarządzać subskrybcją ofert pracy po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Specjalista ds. Marketingu

Specjalista do spraw marketingu planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe firmy. Może tego dokonać poprzez:...

Najnowsze publikacje

Aktywizacja zawodowa 60+: jak znaleźć pracę i...

W 2025 roku granica aktywności zawodowej w Polsce wyraźnie się przesuwa. Dla wielu osób, w tym licznej grupy obywateli Ukrainy przebywających w Polsce, wiek 60+ to nie czas na odpoczynek, ale na tzw. drugą karierę. Polska 'srebrna...

Nowoczesne technologie w pracy spawacza i montera - czego...

Zawody spawacza i montera od wielu lat należą do najczęściej wybieranych przez polskich specjalistów wyjeżdżających do pracy w Niemczech. Dynamiczny rozwój branży przemysłowej, energetycznej czy budowlanej sprawia jednak, że rosną...

Softswiss po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje...

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10...

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Zakorzenieni w tradycji, otwarci na przyszłość -...

Na mapie Holandii Urk wygląda niepozornie - mała miejscowość położona na wschodnim brzegu IJsselmeer, dawniej wyspa odcięta od świata. A jednak to właśnie tu bije jedno z najsilniejszych serc holenderskiej przedsiębiorczości. Urk to...

38 proc. przedstawicieli pokolenia z pracuje w kilku...

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z...

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...