Doradca Klienta doradza klientowi zakup optymalnego produktu, usługi firmy. Odpowiada on za pozyskiwanie klientów, obsługę klientów i...
Warszawa, która jest centrum biznesowym Polski, oferuje atrakcyjne perspektywy zawodowe dla osób szukających pracy na stanowisku doradcy klienta. Wysoki popyt na specjalistów w handlu sprawia, że firmy intensywnie poszukują kandydatów, co przekłada się na różnorodność ofert i atrakcyjne warunki pracy.
Obowiązki i wymagania stawiane kandydatom na doradcę klienta w Warszawie mogą się różnić w zależności od specyfiki danego stanowiska. Wśród obowiązków, które często pojawiają się w ofertach pracy można wymienić m.in. kompleksową obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. W przypadku pracy w sklepie doradcy są także odpowiedzialni za układanie towaru i przyjmowanie dostaw. Wszystkie te zadania mają na celu zapewnienie najlepszej obsługi i osiągnięcie jak najwyższych wyników KPI.
Od doradców często oczekuje się doświadczenia w konkretnej branży, umiejętności komunikacyjnych, znajomości oferowanych produktów i usług. W przypadku niektórych ofert pracodawcy wymagają także czynnego prawa jazdy kat. B i znajomości języka angielskiego.
Zarobki doradców klienta w Warszawie zaczynają się od 4500 zł brutto miesięcznie i mogą być znacznie wyższe - w zależności od doświadczenia, formy zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie) i wyników. Brak górnych widełek płacowych oznacza, że wynagrodzenie może sięgać nawet kilkunastu tysięcy złotych brutto. Dodatkowo w zależności od oferty doradcy klienta mogą liczyć na benefity pozapłacowe - np. karnet na siłownię, samochód służbowy, zniżki pracownicze, premie uzależnione od wyników sprzedaży. Wiele firm oferuje także rozbudowane programy rozwoju zawodowego, szkolenia produktowe i sprzedażowe.
Szukasz jako doradca klienta w Warszawie? Nie czekaj! Sprawdź aktualne oferty w naszym serwisie i już dzisiaj prześlij CV.
Doradca Klienta, Warszawa, praca w Polsce