Account Executive oferty pracy i opis zawodu

Account Executive opiekuje się klientami, współtworzy projekt kampanii reklamowych w oparciu o aktualne potrzeby klienta, opracowuje także prognozy przyszłych jego oczekiwań, dba o utrzymanie poprawnych relacji z klientem, pracując z nim bezpośrednio pozyskuje dane i informacje potrzebne w procesie kształtowania kampanii, które przekazuje działom kreatywnym. Osoba obsadzona na tym stanowisku monitoruje przebieg trwającej już kampanii, współtworzy jej budżet, współpracuje z zewnętrznymi podwykonawcami, etc. Account Executive musi mieć wyższe wykształcenie marketingowe, być komunikatywna, dyspozycyjna, kreatywna. Możliwości zatrudnienia stwarzają agencje reklamowe, jednak stanowisko funkcjonuje także w innych branżach i sektorach rynku.

Account Executive - publikacje


84 PROC. FIRM Z BRANŻY IT NA ROK 2022 ZAPLANOWAŁO PODWYŻKI


W IT NADCHODZI STABILIZACJA PŁAC