Administrator Sieci oferty pracy i opis zawodu

Prawidłowe i bezawaryjne działanie systemu informatycznego w firmie lub instytucji administracyjnej należy do zadań administratora sieci. Potocznie osobę taką nazywa się "adminem". Do obowiązków "admina" należy między innymi: wykrywanie i usuwanie usterek związanych z funkcjonowaniem sieci, optymalizacja rozwiązań IT, nadzór nad serwerami, routerami, terminalami lub komputerami. Ponadto dba on o archiwizację baz danych, instalowanie nowych wersji oprogramowania oraz konfigurację urządzeń peryferyjnych. Pracownik nie musi przebywać cały czas w miejscu pracy, jednak powinien być dostępny 24 godziny na dobę, w razie interwencji na zgłoszenia od użytkowników. Wymaga się od tej osoby doświadczenia.

Praca w Polsce

Administrator Sieci - publikacje


...


Nowe oczekiwania wobec kandydatów ubiegających się o pracę w sektorze IT


regulamin usługi konta pracodawcy


Co dają unikalne studia MBA w ochronie zdrowia?