Asystent Dyrektora oferty pracy i opis zawodu

Asystent dyrektora zajmuje się obsługą biura kadry pracowniczej. Asystent/ka dyrektora to osoba w pełni wtajemniczona w działanie firmy, zna jej tajemnice. Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna jest za logistyczna i administracyjna pomoc dyrektorowi. Pisze sprawozdania, przygotowuje prezentacje,  zestawienia, raporty. Organizuje podróże służbowe, koordynuje prawidłowy przepływ informacji oraz wypełnia bieżące polecenia dyrektora. Asystent/ka dyrektora powinien posiadać wykształcenie średnie, ale mile widziane jest wykształcenie wyższe. Pracę na tym stanowisku znaleźć można we wszystkich korporacjach, firmach, instytucjach.

Praca w Polsce

Asystent Dyrektora - publikacje


Najtrudniej o asystentkę


Ile zarabiają sekretarki, asystentki i recepcjonistki?


Specjaliści do wynajęcia na godziny