Asystent Klienta oferty pracy i opis zawodu

Asystent Klienta odpowiada za obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, wsparcie pracy innych osób w firmie, okresowe przygotowywanie sprawozdania z wykonywanej pracy oraz obsługa korespondencji i aktywna sprzedaż produktów. Asystent Klienta powinien posiadać wykształcenie minimum średnie, znać język angielski i obsługiwać komputer, być kulturalny, komunikatywny, otwarty, zorganizowany, odpowiedzialny i samodzielny. Miejscem pracy Asystenta Klienta jest biuro z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Pracuje on w dynamicznym zespole innych asystentów. Asystent Klienta może pracować w branży, np: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, Sprzedaż.

Asystent Klienta - publikacje


Kieszonkowy słownik zawodowy


Rekrutacja i Selekcja