Asystentka Prezesa Zarządu oferty pracy i opis zawodu

Asystentka Prezesa Zarządu to pracownik obsługi biura kadry kierowniczej ze szczególnym uwzględnieniem zadań zarządu firmy. Do głównych zadań tej osoby należy logistyczne i administracyjne wsparcie prezesa w codziennych obowiązkach, przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, analiza raportów i zestawień, obsługa sekretariatu, organizacja i obsługa spotkań, organizacja podróży służbowych, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji. Asystentka prezesa zarządu powinna posiadać minimum wykształcenie średnie, ale mile widziane jest wykształcenie wyższe. Asystentka powinna cechować się zdolnościami organizacyjnymi i interpersonalnymi, komunikatywnością, wysoką kulturą osobistą, umiejętnościami samodzielnej pracy pod presją czasu.

Asystentka Prezesa Zarządu - publikacje


Międzynarodowy Dzień Sekretarki i Asystentki


Czy możesz się czuć bezpiecznie w firmie? Ranking zagrożonych stanowisk


Poszukiwana wykwalifikowana sekretarka