Dyrektor Departamentu ds. Małych Przedsiębiorstw oferty pracy i opis zawodu

Dyrektor Departamentu ds. Małych Przedsiębiorstw ma takie obowiązki, jak: opracowanie planów rozwoju usług bankowości indywidualnej, nadzór nad sprzedażą produktów bankowych w segmencie klientów indywidualnych, odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży departamentu, sporządzanie sprawozdań, raportów i analiz, opiniowanie wniosków kredytowych, wniosków o wydanie kart, zatwierdzanie wniosków o otwarcie rachunków w Departamencie i podpisywanie umów, nadzór nad wdrażaniem nowych produktów i usług. Pracownik na tym stanowisku musi charakteryzować się: wykształceniem wyższym kierunkowym, umiejętnościami menedżerskimi, znajomością produktów i usług bankowych, w szczególności segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.

Dyrektor Departamentu ds. Małych Przedsiębiorstw - publikacje


RAPORT: Trendy w zatrudnieniu 2021