Dyrektor ds. Dystrybucji i Logistyki oferty pracy i opis zawodu

Zadaniem dyrektora do spraw dystrybucji i logistyki jest kontrola prawidłowej realizacji łańcucha dostaw w firmie. Praca dyrektora dystrybucji obejmuje stanowiska w branży głównie FMCG, tak w zakresie eksportu jak i importu. Obowiązkiem dyrektora jest optymalizacja logistyki, planowanie pracy personelu podległego, kontrola i nadzór nad realizacją dostaw. To praca z ludźmi, głównie z dostawcami i odbiorcami, wymaga umiejętności zarządzania, podejmowania decyzji ale także negocjacji. Od osób zajmujących to stanowisko wymaga się biegłej znajomości języków, orientacji w branży, doświadczenia w pracy zespołowej, jak też wykształcenia z zakresu logistyki i sprzedaży. Istotnym wymogiem wobec kandydatów na dyrektora dystrybucji jest znajomość przepisów celnych. Miejscem pracy dyrektora jest zasadniczo biuro, stanowisko to jest wyjątkowo samodzielne i typowo umysłowym.

Dyrektor ds. Dystrybucji i Logistyki - publikacje


W Polsce najtrudniej o pracownika logistyki


Co piąta firma z branży transportu i logistyki zwiększy zatrudnienie


...


Mniej nowych miejsc pracy w transporcie i logistyce


7 na 10 firm nie może znaleźć pracowników z potrzebnymi umiejętnościami


...