Dyrektor ds. Marketingu oferty pracy i opis zawodu

Dyrektor marketingu to funkcja wysoce odpowiedzialna, osoba ta planuje, wdraża i kontroluje efektywność reklam, kampanii informacyjnych i działań PRowych firmy. Zadaniem dyrektora jest opracowanie strategii marketingowej wraz z planem, harmonogramem, kreowanie wizerunku, jak i zarządzanie podległym personelem, koordynowanie prac nad projektami marketingowymi. Osoba pełniąca tę funkcję winna posiadać ekonomiczne wykształcenie oraz doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Dyrektor marketingu winien być samodzielny w swej pracy i umieć budować trwałe relacje z klientami oraz personelem. Przydatnymi umiejętnościami na tym stanowisku jest znajomość angielskiego, obsługi komputera, w tym programów do grafiki komputerowej oraz zagadnień składu drukarskiego, oraz narzędzi marketingowych ATL, BTL, PR. Komunikatywność i kreatywność, a także odporność na stres to dodatkowe atuty kandydata na dyrektora do spraw marketingu w firmie. Stanowiska te występują w większych przedsiębiorstwach każdej branży. Dyrektor pracuje zarówno w biurze, jak i w terenie.

Dyrektor ds. Marketingu - publikacje


Z zawodu jestem rzeźbiarzem w owocach i warzywach


Unijne szkolenia u praktyków biznesu


Gdzie najlepiej zarobisz w Polsce w 2024 roku?


Wielka, informatyczna rywalizacja - rusza Konkurs LIDERZY IT 2016!


Kogo będą szukali pracodawcy w 2010 roku


Kariera inżyniera