Dyrektor ds. Oceny Ryzyka oferty pracy i opis zawodu

Dyrektor do spraw oceny ryzyka zarządza i nadzoruje prace zespołu oceniającego ryzyko w firmie, który ma za zadanie minimalizować wszelkie ryzyko finansowe firmy. Do obowiązków dyrektora należy przygotowanie procedur wewnętrznych, dbałość o efektywność pracy, pozytywne relacje w zespole i organizacja pracy specjalistów. Osobą dyrektora winna być osoba z dużym doświadczeniem w branży finansowej, bowiem stanowisko dyrektora obejmuje również funkcje opiniodawcze, doradcze. Od dyrektora wymagane jest wyższe wykształcenie najlepiej z dziedziny finansów i ekonomii, a także umiejętności przywódcze, znajomość angielskiego i biegła obsługa komputera. Praca dyrektora jest praca umysłową, biurową, najczęściej w instytucjach finansowych, ale nie tylko.

Dyrektor ds. Oceny Ryzyka - publikacje


Czynniki wypaczające talenty


Kariera inżyniera


Polacy pełni obaw o miejsca pracy


Polacy pełni obaw o miejsca pracy


Koniec epoki etatu


...