Dyrektor ds. Wsparcia Sprzedaży oferty pracy i opis zawodu

Dyrektor ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za koordynację i usprawnienie współpracy między departamentami sprzedaży i rozwoju produktów lub usług firmy. Do głównych zadań pracownika tego należy bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży, analiza potrzeb poszczególnych grup klientów i identyfikacja nowych obszarów biznesowych, optymalizacja komunikacji między departamentami sprzedaży i rozwoju produktów, celem zwiększenia elastyczności oferty produktowej do bieżących potrzeb klientów, a także przygotowuje propozycje dotyczące nowych produktów i pakietów produktowych oraz koordynuje pracę kadry pracowniczej. Dyrektor ds. Wsparcia Sprzedaży powinien mieć wykształcenie ekonomiczne, a miejscem pracy samodzielne biuro.

Dyrektor ds. Wsparcia Sprzedaży - publikacje


Nowa usługa Jobs.pl - testy rekrutacyjne DISC i D3


...


...


...