Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą oferty pracy i opis zawodu

Chief Knowledge Officer, tłumaczony także jako Dyrektor do spraw zarządzania wiedzą, jest osobą odpowiedzialną za opracowywanie systemów wewnętrznej komunikacji w firmie. Jego zadaniem jest nie tylko skonstruowanie systemu komunikacji pomiędzy pracownikami, lecz także wykształcenie w ich świadomości swoistego poczucia przynależności do firmy, poczuwania się do odpowiedzialności za osiąganie możliwie najlepszych efektów w jej imieniu. Praca dyrektora do spraw zarządzania wiedzą nosi znamiona pracy biurowej, lecz polega przede wszystkim na opracowywaniu technologii i procedur mających zmaksymalizować efektywność komunikacji wewnętrznej w firmie i wiedzę pracowników o firmie, w szerokim tego sformułowania znaczeniu.

Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą - publikacje


Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi


Dookoła Polski i dzielenia się wiedzą w regionach


Najświeższe dane dotyczące rynku szkoleń


Wielka, informatyczna rywalizacja - rusza Konkurs LIDERZY IT 2016!


Studenci uważniej wybierają przyszłych pracodawców


Amerykańskie systemy motywowania pozafinansowego - przykłady