Dyrektor Hotelu oferty pracy i opis zawodu

Dyrektor hotelu wykonuje szereg prac administracyjnych oraz sprawuje kontrolę nad podległym personelem hotelu. Dyrektor jest ostatecznym organem decyzyjnym, zatwierdza umowy, podpisywane z jednostkami zewnętrznymi, koordynuje procesy rekrutacji nowych pracowników, rozpatruje skargi i reklamacje klientów i pracowników, etc. Dyrektor wyznacza obowiązki podległych pracowników i działów, ustala ich kompetencje i opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające usprawnić prace, prowadzone na terenie hotelu. Dyrektor hotelu powinien mieć wykształcenie wyższe na kierunku hotelarskim. Dyrektor musi posiadać zdolności analityczne i numeryczne, cechy takie jak przedsiębiorczość czy odpowiedzialność i umieć kierować pracą własną oraz cudzą.

Dyrektor Hotelu - publikacje


Warto pracować w Polsce


Best Quality Employer: znamy najlepszych pracodawców roku 2019!


Wynagrodzenia w hotelarstwie i turystyce w 2014 roku


Wynagrodzenia w usługach dla ludności w 2014 roku


Brakuje fachowców


Program 'Azymut praca' szansą dla zwalnianych pracowników