Dyrektor Oddziału oferty pracy i opis zawodu

Dyrektor Oddziału to osoba, która odpowiada za zapewnienie funkcjonowania oddziału, zgodnie z obowiązującymi procedurami czyli koordynuje pracę podległego zespołu. Dyrektor Oddziału powinien posiadać wykształcenie wyższe oraz prawo jazdy kategorii B, a także znać dobrze język obcy i obsługę komputera. Pracownik ten powinien też cechować się: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, dokładnością, sumiennością, komunikatywnością, samodzielnością, a także umiejętnością współpracy z dużymi, rozbudowanymi zespołami ludzi oraz umiejętnością organizacji czasu pracy i wysoką kulturą osobistą. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Pracownik ma możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.

Dyrektor Oddziału - publikacje


Kariera w bankowości - ile zarabia kasjer, a ile dyrektor?


Programiści do Łodzi!


Domagają się podwyżek


Spodziewane ożywienie na rynku pracy specjalistów i menedżerów


Wsparcie dla szefów z pierwszej linii ognia


Konta Polaków za granicą