Kierownik ds. Badań Rynku oferty pracy i opis zawodu

Kierownik ds. Badań Rynku jest odpowiedziany za tworzenie strategii i jej wdrażanie w zakresie wprowadzania na rynek nowych produktów oraz zwiększenia efektywności ich sprzedaży. W tym celu bada potrzeby i oczekiwania konsumentów, ich satysfakcję, analizuje działania konkurencji. Odpowiada również za wybór stosowanych strategii marketingowych, nawiązywanie współpracy z agencjami oraz monitorowanie rynku. Kwalifikacje, jakimi powinna legitymować się osoba zatrudniona na tym stanowisku to wykształcenie wyższe, znajomość metod i narzędzi badania rynku, technik marketingowych.  Pożądane cechy osobowości to zdolności analityczne, umiejętność poszukiwania informacji, dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne.

Kierownik ds. Badań Rynku - publikacje


Podlaskie: potrzeby lokalnego rynku pracy


Ranking 15 najlepiej płatnych zawodów w Polsce


Kogo będą szukali pracodawcy w 2010 roku


Niedozwolone pytania rekrutacyjne - jak się przed nimi bronić?


Polski menadżer w cenie


Czy warto się uczyć?