Kierownik ds. Marki oferty pracy i opis zawodu

Kierownik do spraw marki, czyli inaczej brand manager odpowiada za prowadzenie marketingowe i sprzedaż określonej marki i serii produktów się do niej wliczających. To samodzielne i odpowiedzialne stanowisko. Brand manager bierze udział we wprowadzeniu nowej marki na rynek, realizuje jej plany sprzedaży, prowadzi negocjacje, planuje i realizuje działania sprzedażowe, doradza klientom we wszystkich stadiach wprowadzania marki, przygotowuje umowy, raporty marketingowe i cenowe, rozplanowuje akcje promocyjne. Jego działania uzależnione są od tego, jaki produkt jest wdrażany na rynek. Osoba ta może pracować w marketingu, reklamie czy public relations. Powinna mieć wykształcenie wyższe kierunkowe.

Kierownik ds. Marki - publikacje


Ranking 15 najlepiej płatnych zawodów w Polsce


Przedstawiciele FMCG | JOBS.PL


Kieszonkowy słownik zawodowy


Employer branding, czyli pracodawca z wizerunkiem


...


Agresywna reklama zalewa internet