Kierownik ds. Promocji oferty pracy i opis zawodu

Kierownik do spraw promocji koordynuje całokształt działań promocyjnych firmy lub instytucji. Opracowuje strategię promocji produktów lub usług firmy, jednocześnie nadzorując i koordynując prace podległego zespołu specjalistów zajmujących się realizacją tejże strategii. Kierownik do spraw promocji kontaktuje się i negocjuje warunki współpracy z zewnętrznymi jednostkami, jakie zaangażowane są w realizację promocji firmy, dodatkowo sprawując nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych i ich dystrybucją. Na stanowisku tym przede wszystkim oczekuje się kandydatów z wyższym wykształceniem ekonomicznym na kierunku związanym z promocją bądź reklamą. Równie ważne jest doświadczenie zawodowe.

Kierownik ds. Promocji - publikacje


Warto pracować w Polsce


Niedozwolone pytania rekrutacyjne - jak się przed nimi bronić?


Agresywna reklama zalewa internet


Przedsiębiorczy, otwarty, aktywny... klient Akademickiego Biura Karier