Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu oferty pracy i opis zawodu

Kierownik do spraw sprzedaży i marketingu nadzoruje działalność działu zajmującego się sprzedażą i marketingiem. Realizuje to poprzez: nadzór pracy podległego personelu, opracowywanie, wdrażanie i koordynowanie działań marketingowych, sporządzanie raportów, zestawień i analiz, ustalanie budżetu i planu sprzedaży, a także wprowadzanie produktów na rynek i badanie poziomu akceptacji produktu przez konsumentów. Osoba ta reprezentuje interesy firmy w trakcie kontaktów z kontrahentami. Ważne jest w takiej pracy wykształcenie wyższe kierunkowe oraz doświadczenie zawodowe, a najbardziej preferuje się kandydatów z branży FMCG, czyli dóbr szybko zbywalnych. Nie bez znaczenia są zdolności przywódcze.

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu - publikacje


International Graduate Program


Z zawodu jestem rzeźbiarzem w owocach i warzywach


Kobiety wciąż zarabiają mniej od mężczyzn


Kogo będą szukali pracodawcy w 2010 roku


Zmiana pracy najchętniej za wyższe zarobki