Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych oferty pracy i opis zawodu

Kierownik oddziału do spraw obsługi klientów indywidualnych koordynuje działania mające na celu optymalizację systemu obsługi klientów. Pracować może w banku albo innej instytucji finansowej. Do jego zadań należy nadzór nad pracą osób delegowanych do obsługi klientów indywidualnych, oraz osobiste utrzymywanie kontaktu z klientami strategicznymi. Kierownik oddziału ds. obsługi klientów indywidualnych ma szeroki zakres obowiązków, jest to całokształt działań mających na celu sprawne funkcjonowanie podległej jednostki i realizację strategii banku czy instytucji. Na podstawie analizy działań konkurencji i potrzeb klientów kierownik sporządza raport o otoczeniu rynkowym i przekazuje go przełożonym. Kandydaci na stanowisko kierownika oddziału ds. obsługi klientów indywidualnych powinni posiadać wykształcenie wyższe uzyskane na uczelni ekonomicznej i wiedzę z zakresu marketingu, promocji oraz prawa bankowego. Do istotnych atutów należy też doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.