Kierownik Serwisu oferty pracy i opis zawodu

Kierownik serwisu to osoba odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie serwisu i zarządzająca pracownikami zatrudnionymi w tymże serwisie. Musi ona doskonale znać swoją branżę, by móc pracować nad podniesieniem jakości obsługi i wydajności pracy serwisu. Jego zadaniem jest stworzenie optymalnych warunków do pracy przy maksymalnym wykorzystaniu potencjału pracowników, by osiągać jak największe zyski i zadowolenie klientów. Zajmuje się także przyjmowaniem reklamacji oraz weryfikuje powtarzalność najczęściej występujących zgłoszeń w celu wykrycia wadliwych produktów i nieprawidłowości. Ważne w tym zawodzie jest wykształcenie wyższe techniczne i doświadczenie w pracy serwisanta, najlepiej w podobnej branży. Ważna jest umiejętność obsługi komputera, komunikatywność i umiejętność zarządzania zespołem w sposób efektywny. Pracę można znaleźć w serwisach, na przykład IT czy telekomunikacyjnych.

Kierownik Serwisu - publikacje


Korepetycje nadal na topie


Z zawodu jestem rzeźbiarzem w owocach i warzywach


Kto znajdzie pracę w Austrii w 2020?


Agresywna reklama zalewa internet


...