Koordynator ds. Utrzymania Czystości oferty pracy i opis zawodu

Koordynator ds utrzymania czystości to osoba, która zajmuje się koordynowaniem prac zespołu sprzątającego na danym obiekcie, na przykład na terenie hipermarketu. Osoba ta odpowiedzialna jest za wyznaczenie zadań pracownikom, utrzymywanie najwyższych standardów jakości wymaganych przez firmę, egzekwowanie wykonania poszczególnych zadań od pracowników oraz sprawdzenie stanu ich realizacji po skończeniu zadania. Na stanowisku tym wymagane jest wykształcenie minimum średnie. Zatrudnienie jako koordynator można znaleźć w prywatnych firmach sprzątających, ale także w firmach należących do innych branż, np. Na rynku nieruchomości. Miejscem pracy jest dla koordynatora przestrzeń, która została mu przydzielona do sprzątania, na przykład budynek firmy. Minimalna stawka na tym stanowisku to 2000 zł brutto, jednak w rzeczywistości wynagrodzenie koordynatora jest nieco wyższe.