Marketing Manager oferty pracy i opis zawodu

Marketing Manager, a więc kierownik do spraw marketingu odpowiada za tworzenie i realizowanie polityki firmy w zakresie marketingu. Jego główne obowiązki to: opieka nad działem marketingu, prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych produktów i usług, doradzanie klientom, opieka nad stałymi klientami, negocjacje, sprzedaż produktu lub usługi, przygotowywanie umów oraz koordynacja ich realizacji, koordynacja projektów firm partnerskich, kontrolowanie rynku i konkurencji. Żeby zdobyć to stanowisko należy posiadać wykształcenie wyższe z zarządzania i marketingu, znać bardzo dobrze język angielski oraz orientować się wszechstronnie w działaniach rynkowych. Ważne są też umiejętności społeczne.

Marketing Manager - publikacje


...


Przedstawiciele FMCG | JOBS.PL


Ile zarabiają polscy specjaliści i menedżerowie? | JOBS.PL


Znamy laureatów 5. edycji programu Best Quality Employer!


Znamy laureatów 6. edycji programu Best Quality Employer!


...