Młodszy Specjalista ds. Marketingu oferty pracy i opis zawodu

Młodszy specjalista do spraw marketingu współprojektuje oraz uczestniczy we wdrażaniu produktów promocyjno - reklamowych w przestrzeni firm i instytucji. Osoba na tym stanowisku może redagować treści promocyjne na strony internetowe, teksty na portale społecznościowe, treści mailingowe. Może też przygotowywać oferty dla klientów, analizować bieżącą sytuację rynkową i aktualne potrzeby konsumentów. Młodszy specjalista do spraw reklamy powinien posiadać wyższe wykształcenie na kierunku humanistycznym lub ekonomicznym. Zwraca się także uwagę na cechy osobowości kandydatów oraz na to, w jaki sposób podchodzą oni do pracy w reklamie. Możliwość zatrudnienia oferują firmy o różnorakim charakterze.

Młodszy Specjalista ds. Marketingu - publikacje


Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa


Z zawodu jestem rzeźbiarzem w owocach i warzywach


Tajemnice ogłoszeń o pracy, czyli jak je czytać?


Miliony specjalistów, niewielu fachowców | JOBS.PL


Pokaż mi swoje pismo, a powiem Ci kim jesteś!


Nowe kierunki studiów