Pracownik Działu Personalnego oferty pracy i opis zawodu

Pracownik Działu Personalnego wspiera organizacyjnie dział zarządzania personelem. Zajmuje się: rekrutacją, przeprowadzaniem szkoleń, planowaniem raportów personalnych, a także wszystkimi zadaniami związanymi z polityką personalną firmy. Każda osoba na tym stanowisku ma szanse na podnoszenie własnych kwalifikacji, a od potencjalnego kandydata wymaga się wyksztalcenia minimum policealnego o profilu administracyjnym, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, obsługi komputera jak i orientacji w prawie pracy. Osoba ta powinna posiadać doskonale wykształcone umiejętności personalne, a wówczas może szukać posady w administracji firm prywatnych, państwowych, czy agencji doradztwa personalnego.

Praca w Polsce

Pracownik Działu Personalnego - publikacje


Kieszonkowy słownik zawodowy


Jak pomóc zwalnianym pracownikom odnaleźć się na rynku pracy?


Metody rekrutacji w małych i średnich przedsiębiorstwach | JOBS.PL


Rekrutacja i Selekcja


Kogo będą szukali pracodawcy w 2010 roku


SATYSFAKCJA, KTÓRA ZATRZYMUJE PRACOWNIKÓW