Specjalista ds. Dystrybucji i Logistyki oferty pracy i opis zawodu

Specjalista do spraw dystrybucji i logistyki organizuje i koordynuje ogół czynności związanych z dystrybucją produktów przedsiębiorstwa. Utrzymuje kontakty ze strategicznymi klientami firmy, monitoruje otoczenie rynkowe w celu wyszukiwania potencjalnych klientów, opracowuje harmonogram dostaw produktów oraz nadzoruje jego prawidłowe funkcjonowanie. Poza tym, przygotowuje też codzienne trasy dla dostawców i przygotowuje plany zapotrzebowania na konkretne produkty. Od kandydatów wymaga się wykształcenia w zakresie logistyki i przynajmniej kilkuletniego doświadczenia w branży. Stanowisko to funkcjonuje głównie w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Ważna jest znajomość zasad powiązanych z dystrybucją.

Specjalista ds. Dystrybucji i Logistyki - publikacje


Kieszonkowy słownik zawodowy


Nowy Członek Zarządu Gothaer TU S.A.