Specjalista ds. Marketingu oferty pracy i opis zawodu

Specjalista do spraw marketingu planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe firmy. Może tego dokonać poprzez: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizację kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizację założeń komunikacji z klientami, kampanie w mediach, przygotowywanie materiałów promocyjnych, wsparcie sprzedaży, monitorowanie i analizę rynku, czy rozliczenie budżetu trade marketingowego. Może on też zajmować się projektami powiązanymi z projektami odnośnie zarządzania kategoriami produktów lub współpracować aktywnie z działem sprzedaży i marketingu. Praca ta jest zarówno pracą biurową, jak i w terenie.

Specjalista ds. Marketingu - publikacje


Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa


Z zawodu jestem rzeźbiarzem w owocach i warzywach


Tajemnice ogłoszeń o pracy, czyli jak je czytać?


Miliony specjalistów, niewielu fachowców | JOBS.PL


Pokaż mi swoje pismo, a powiem Ci kim jesteś!


Nowe kierunki studiów