Specjalista ds. Produktu oferty pracy i opis zawodu

Specjalista do spraw produktu koordynuje i nadzoruje działania związane ze strategią marketingową produktu lub grupy produktów poprzez wprowadzenie ich na rynek, zrealizowanie strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR, a także z działem produkcji. Specjalista do spraw produktu powinien również nawiązywać współpracę z innymi firmami, prowadzić badania marketingowe i szkolenia odnośnie działania produktów. Osoba taka musi mieć wykształcenie wyższe kierunkowe, posiadać prawo jazdy kategorii B, znać dobrze język angielski oraz sprawnie obsługiwać programy komputerowe. Mile widziane jest doświadczenie w marketingu sprzedaży. Wówczas można być zatrudnionym w wielu branżach.

Praca w Polsce

Specjalista ds. Produktu - publikacje


Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa


...


Kieszonkowy słownik zawodowy


Tajemnice ogłoszeń o pracy, czyli jak je czytać?


Zatrudnić freelancera


Telesprzedawca także musi wierzyć w produkt