Specjalista ds. Promocji oferty pracy i opis zawodu

Specjalista do spraw promocji odpowiada za koordynowanie działalności promocyjnej w konkretnej firmie. Jego zadania to: planowanie kampanii promocyjno – reklamowej, opracowywanie gadżetów do tej kampanii, kontakty z mediami oraz podwykonawcami, organizacja i obsługa targów, opracowywanie danych niezbędnych do przeprowadzenia akcji promocyjnych, podsumowanie tychże akcji, ewidencja dokumentacji związanej z promocjami, współpraca z działami odpowiedzialnymi za wdrażanie promocji oraz reprezentowanie firmy na imprezach branżowych. Poza wyższym wykształceniem kierunkowym, posługiwaniem się językiem angielskim, kandydat na to stanowisko powinien znać się bardzo dobrze na psychologii społecznej.

Praca za granicą

Specjalista ds. Promocji - publikacje


Kieszonkowy słownik zawodowy


Warto pracować w Polsce


Nowe kierunki studiów


Nowe kierunki studiów


Niedozwolone pytania rekrutacyjne - jak się przed nimi bronić?