Specjalista ds. Public Relations oferty pracy i opis zawodu

Specjalista do spraw Public Relations opracowuje i realizuje strategie w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa. Jego obowiązki to: planowanie działań z zakresu media relations, tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, władzami lokalnymi i ośrodkami naukowymi, organizowanie konferencji prasowych, przygotowywanie materiałów prasowych i raportów, organizowanie imprez dla klientów i pracowników, organizowanie działań z zakresu komunikacji marketingowej, a także szkoleń pracowniczych. Specjalista do spraw Public Relations udziela także wywiadów oraz doradza kierownictwu w zakresie planowania strategii rozwoju firmy.

Praca w Polsce

Specjalista ds. Public Relations - publikacje


e-PR czeka na nowych specjalistów


Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa


Najlepiej i najgorzej wynagradzani pracownicy MŚP


HR w dobie zmian


Zarobki informatyków


Czy kryzys pomoże w porozumieniu?