Specjalista ds. Reklamy oferty pracy i opis zawodu

Specjalista do spraw reklamy zachęca potencjalnych konsumentów do zakupu danych produktów bądź usług w celu zwiększenia zysków klientów, których reprezentuje. Jego obowiązki to: gromadzenie informacji na temat produktów lub usług, wprowadzenie strategii marketingowej, sporządzenie planu finansowego przedsięwzięcia, opracowywanie metod promocji, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontrola pracy copywriterów, grafików i innych osób biorących udział przy realizacji reklamy, analiza realizacji założonych celów kampanii, a także aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów. Osoba taka powinna mieć wyższe wykształcenie kierunkowe, znacz bardzo dobrze język angielski i posiadać wiedzę na temat reklamy.

Praca w Polsce

Specjalista ds. Reklamy - publikacje


Praca w Polsce 2022 - prognozy, perspektywy


Kieszonkowy słownik zawodowy


e-PR czeka na nowych specjalistów


Interaktywność popłaca


Niedozwolone pytania rekrutacyjne - jak się przed nimi bronić?


...