Specjalista ds. Umów oferty pracy i opis zawodu

Specjalista do spraw umów to osoba odpowiedzialna za realizowanie szeregu czynności powiązanych z przepływem umów w przedsiębiorstwie. Przyjmuje on umowy dla pracowników, klientów, kontrahentów, klientów, dostawców i współpracowników podmiotu w imieniu którego funkcjonuje. Osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie w ramach studiów ekonomicznych. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole oraz posiadać doświadczenie umożliwiające sprawne wykonywanie obowiązków zawodowych. Praca ta jest pracą biurową, a możliwości zatrudnienia stwarzają firmy, przedsiębiorstw i instytucje z wielu branż. Należy odznaczać się sporą znajomością poszczególnych pakietów komputerowych.

Praca w Polsce

Specjalista ds. Umów - publikacje


Lekarz specjalista - towar deficytowy


Specjalista, towar deficytowy


Menedżer umowny czy kontraktowy


Będzie łatwiej zatrudniać cudzoziemców w Polsce?


...