Telemarketer oferty pracy i opis zawodu

Telemarketer to osoba, która za pomocą telefonu zajmuje się obsługą klientów biznesowych i indywidualnych oraz sprzedażą usług i produktów. Osoba taka powinna mieć wykształcenie średnie, a także znać w stopniu dobrym obsługę komputera. Mile widziane jest też doświadczenie w sprzedaży i kontaktach z klientami. Ważną kwestią w tej pracy jest dobra dykcja i miły głos, precyzyjnie przekazywanie informacji, i znajomość technik perswazji oraz negocjacji. Poza tym od pracownika tego wymaga się dużej koncentracji uwagi i odporności na stres. Miejscem pracy jest biuro, centrala - pracownik rozmawia przez telefon w oddzielonym od innych pracowników, tzw. boksie. Najchętniej na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode w pełni dyspozycyjne.

Telemarketer - publikacje


Telepraca - piekło dla wybranych


Kreatywne CV - czy warto wysyłać?