Account Manager oferty pracy i opis zawodu

Account manager to specjalista ds. sprzedaży, który odpowiada za utrzymywanie długoterminowych kontaktów z klientami firmy, realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, pozyskuje i obsługuje wybraną grupę kluczowych klientów oraz tworzy niestandardowe produkty reklamowe i akcje promocyjne. Dobry account manager to osoba, która wyszuka klienta, określi jego oczekiwania i zaoferuje odpowiednią ofertę tak, aby klient zdecydował się na współpracę. Account manager powinien mieć wykształcenie wyższe lub licencjat z ekonomii, marketingu lub reklamy oraz posiadać prawo jazdy kategorii B, jak też znać język angielski. Aaccount manager pracuje w branżach takich, jak marketing, reklama lub PR.

Praca w Polsce

Account Manager - publikacje


Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji


Przedstawiciele FMCG | JOBS.PL


84 PROC. FIRM Z BRANŻY IT NA ROK 2022 ZAPLANOWAŁO PODWYŻKI


Praca w handlu Warszawa - kto znajdzie pracę?


Kieszonkowy słownik zawodowy


W IT NADCHODZI STABILIZACJA PŁAC