Key Account Manager oferty pracy i opis zawodu

Key Account Manager to kierownik ds. kluczowych klientów firmy. Odpowiada on za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami oraz kreuje wizerunek firmy i polityki sprzedaży, a także finalizuje i negocjuje umowy z klientami. Do obowiązków jego należy też identyfikacja i kwalifikowanie szans sprzedażowych oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji. Key Account Manager powinien posiadać wykształcenie ekonomiczne lub techniczne, znać język angielski lub niemiecki i obsługiwać komputera, cechować się otwartością i komunikatywnością, wysoką kulturą osobistą oraz łatwością w nawiązywaniu kontaktów. Key Account Manager pracować w firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary.

Praca w Polsce

Key Account Manager - publikacje


Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji


Praca w handlu Warszawa - kto znajdzie pracę?


Kieszonkowy słownik zawodowy


Ranking 15 najlepiej płatnych zawodów w Polsce


Ile zarabiają humaniści? Wyniki badań z 2014 roku


Przedstawiciele FMCG | JOBS.PL