Kierownik Biura oferty pracy i opis zawodu

Kierownik biura zarządza funkcjonowaniem biura lub oddziału. Zajmuje się wykonywaniem prac administracyjnych, kompletuje niezbędna dokumentację, koordynuje pracę swoich podwładnych. To na kierowniku biura spoczywa odpowiedzialność za terminowe wywiązanie się z wszystkich zadań biura. Preferowane są osoby, które ukończyły uczelnię wyższą na kierunku ekonomicznym. Ważniejsze jednak od wykształcenia są cechy personalne, posiadane przez kandydatów na to stanowisko. Takie stanowisko funkcjonuje niemalże w każdej firmie.

Kierownik Biura - publikacje


Przedsiębiorczy, otwarty, aktywny... klient Akademickiego Biura Karier


Agresywna reklama zalewa internet


Do przedszkola marsz!


RODZICE W PRACY RAPORT HAYS KOBIETY NA RYNKU PRACY 2018


OBECNOŚĆ NIE OZNACZA EFEKTYWNOŚCI - ROSNĄCE ZNACZENIE PRACY ZDALNEJ


Praca w handlu Warszawa - kto znajdzie pracę?