Kierownik ds. Marketingu oferty pracy i opis zawodu

Kierownik do spraw marketingu kieruje zespołem w dziale marketingu, a także dba o rozwój i współuczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej firmy. Jego obowiązki to: opracowywanie, wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług, współtworzenie strategii marketingowej firmy, wyznaczanie nowych kierunków rozwoju firmy, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, koordynacja promocji i przygotowywanie materiałów reklamowych, podnoszenie jakości proponowanych usług, reprezentowanie firmy i tworzenie jej dobrego wizerunku. Wymagane jest wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz znajomość branży, w jakiej ma się funkcjonować.

Kierownik ds. Marketingu - publikacje


...


Z zawodu jestem rzeźbiarzem w owocach i warzywach


Unijne szkolenia u praktyków biznesu


Zmiana pracy najchętniej za wyższe zarobki


Kobiety wciąż zarabiają mniej od mężczyzn


Kogo będą szukali pracodawcy w 2010 roku