Kierownik Działu oferty pracy i opis zawodu

Kierownik działu zarządza funkcjonowaniem działu firmy lub instytucji, nadzoruje, koordynuje i kontroluje prace podległego personelu, kreuje strategię funkcjonowania działu, zarządza zatrudnieniem i rekrutacją nowych pracowników. Musi on mieć wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku adekwatnym do firmy, która go zatrudnia, a ponadto doświadczenie w pracy o podobnym charakterze oraz takie cechy, jak komunikatywność, zdolność zarządzania kapitałem ludzkim podległego personelu, świadomość kosztowa, kreatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie. Stanowisko funkcjonuje w wielu różnorodnych firmach i instytucjach o różnorodnym charakterze prowadzonej działalności, należących do różnych branży i sektorów rynku.

Praca w Polsce

Kierownik Działu - publikacje


Rusza nabór na kosmonautów


...


List motywacyjny II


IT Future EXPO - Konkurs Liderzy IT


Wsparcie dla szefów z pierwszej linii ognia


Niedozwolone pytania rekrutacyjne - jak się przed nimi bronić?