Koordynator ds. Sprzedaży oferty pracy i opis zawodu

Koordynator ds. Sprzedaży pracuje w branży handlowej bądź w jakiejkolwiek firmie zajmującej się sprzedażą własnych wyrobów czy też jakiś usług na szeroką skalę. Koordynuje on wszelkie działania związane ze sprzedażą produktów czy ewentualnie usług, kontaktuje się z klientami oraz zarządza pracą innych. Koordynator ds. Sprzedaży powinien mieć ukończone wyższe studia związane z marketingiem czy handlem. Ewentualnie może posiadać wykształcenie średnie. Powinien posiadać takie cechy, jak odpowiedzialność, rzetelność, dobrą organizację pracy własnej i cudzej. Ponadto koordynator ds. Sprzedaży powinien znać obce języki i umieć obsługiwać komputer, a zwłaszcza arkusze kalkulacyjne. Praca koordynatora jest wykonywana głównie w biurze.

Koordynator ds. Sprzedaży - publikacje


Sprzedaż doradcza skuteczniejsza od krótkiej sprzedaży?


Tylko co czwarty menedżer zalicza test z Technik sprzedaży


...


Błędy pracodawców w trakcie poszukiwania pracowników


HR a zmiany na rynku pracy - Kongres Kadry


HR a zmiany na rynku pracy - Kongres Kadry