Opiekun Klienta oferty pracy i opis zawodu

Do obowiązków Opiekuna Klienta należy sprzedaż produktów/usług, obsługa administracyjna sprzedaży (umowy, dokumenty), poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami, raportowanie efektów sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Opiekun Klienta powinien posiadać wykształcenie minimum średnie, znać język angielski, obsługiwać komputera oraz mieć prawo jazdy kat. B, cechować się kulturą osobistą, odpowiedzialnością, samodzielnością. Opiekun Klienta może pracować w takich branżach, jak usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center i w firmach zajmujących się sprzedażą towarów.

Praca w Polsce

Opiekun Klienta - publikacje


Nowy zawód - doradca ds. nieruchomości


Być albo nie być handlowcem


Kieszonkowy słownik zawodowy


5 powodów, dla których warto szukać pracy na Śląsku