Pracownik administracyjny oferty pracy i opis zawodu

Pracownik administracyjny koordynuje wszelkie czynności związane z bezusterkowym funkcjonowaniem biura. Do zadań pracownika administracyjnego należą:bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej, prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi, ewidencja akt osobowych pracowników - prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie raportów personalnych, ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie list płac, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, przygotowanie dokumentów do ZUS, współpraca z biurem rachunkowym sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, przygotowanie raportów kasowych, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych - krajowych i zagranicznych, przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej - zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku, sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń, obsługa kontrahentów firmy, udostępnianie dokumentów klientom wewnętrznym i zewnętrznym, przygotowanie wstępnych pism, sprawozdań dla Zarządu, udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom, wsparcie przy koordynacji kontraktów, pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami oraz pomiędzy pracownikami a dyrekcją, dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie, reprezentowanie firmy na zewnątrz - dbanie o dobry wizerunek firmy, obsługa urządzeń biurowych - telefon, komputer, fax, kopiarka, archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, współpraca z pracownikiem gospodarczym, organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń, nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe, kontrola i analizowanie stanu zapasów.

Pracownik administracyjny - publikacje


Jak cyfryzacja zmienia zapotrzebowanie na kompetencje?


Amerykańskie systemy motywowania pozafinansowego - przykłady


Praca w Polsce 2022 - prognozy, perspektywy


Wynagrodzenia specjalistów w 2013 roku


Polityka prywatności


...