Pracownik administracyjny oferty pracy i opis zawodu
Pracownik administracyjny koordynuje wszelkie czynności związane z bezusterkowym funkcjonowaniem biura. Do zadań pracownika administracyjnego należą:bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej, prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi, ewidencja akt osobowych pracowników - prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie raportów personalnych, ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie list płac, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, przygotowanie dokumentów do ZUS, współpraca z biurem rachunkowym sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, przygotowanie raportów kasowych, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych - krajowych i zagranicznych, przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej - zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku, sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń, obsługa kontrahentów firmy, udostępnianie dokumentów klientom wewnętrznym i zewnętrznym, przygotowanie wstępnych pism, sprawozdań dla Zarządu, udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom, wsparcie przy koordynacji kontraktów, pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami oraz pomiędzy pracownikami a dyrekcją, dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie, reprezentowanie firmy na zewnątrz - dbanie o dobry wizerunek firmy, obsługa urządzeń biurowych - telefon, komputer, fax, kopiarka, archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, współpraca z pracownikiem gospodarczym, organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń, nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe, kontrola i analizowanie stanu zapasów.
Jak cyfryzacja zmienia zapotrzebowanie na kompetencje?
Specjalista ds. sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, ds. big data a także ekspert ds. internetu rzeczy to stanowiska najczęściej tworzone w polskich firmach. To efekt przyspieszonej przez pandemię digitalizacji, która generuje...
Amerykańskie systemy motywowania pozafinansowego - przykłady
W nowoczesnych przedsiębiorstwach regułą jest odejście od wynagradzania pracowników według stanowisk pracy. W systemie gospodarki rynkowej nie można polegać wyłącznie na tym, że pracownik ma kompetencje formalne (np. odpowiednie...
Praca w Polsce 2022 - prognozy, perspektywy
Po okresie pandemii polska gospodarka w szybkim tempie wróciła do czasów sprzed lockdownów. Według danych pochodzących z największych ośrodków statystycznych rynek pracy nie tylko ustabilizował się, lecz zaczął na nowo prężnie się...
Wynagrodzenia specjalistów w 2013 roku
Przeciętne zarobki specjalistów w Polsce kształtowały się na poziomie 4 200 PLN. W 2013 roku najlepiej wynagradzani byli specjaliści zatrudnieni w IT, telekomunikacji i bankowości - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń...
Polityka prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI
JOBS.PL SA
Al. Komisji Edukacji Narodowej 36A lok. 93
02-798 Warszawa
Utworzona zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia...
...
Pracodawcy przewidują, że w pierwszych trzech miesiącach 2022 roku co piąty pracownik (20%) będzie wykonywał codzienne obowiązki służbowe bezpośrednio w siedzibie firmy. Zdecydowana większość kadry (76%) otrzyma możliwość...