Project Manager oferty pracy i opis zawodu

Project Manager jest specjalistą zarządzającym określonymi projektami w firmie. Taki „menadżer projektu” odpowiedzialny jest za planowanie i realizację projektów odnoszących się do budownictwa, sieci komputerowych, sieci telekomunikacyjnych, rozwoju oprogramowania i produkcji, a także sektora usług. Zarządza zespołem osób koordynując ich działania podczas realizacji projektu poprzez opracowywanie biznesplanów i wprowadzanie strategii. Na dodatek nadzoruje on zapewnienie zgodności procedur przygotowując sprawozdania i raporty. Do jego zadań należy też współpraca i negocjowanie z poddostawcami. Project Manager współpracuje z zarządem, prowadzi prezentacje i szkolenia na temat konkretnego projektu.

Project Manager - publikacje


Zwinne zarządzanie w dziale IT - to musi wiedzieć każdy manager


IPMA Young Crew Workshop


Już DZIŚ Young Crew Workshop


Tajniki motywacji pracownika


Interaktywność popłaca


Agresywna reklama zalewa internet