Specjalista ds. Płac oferty pracy i opis zawodu

Specjalista do spraw płac bierze odpowiedzialność za zorganizowanie i realizowanie systemu wypłat pracowniczych w obrębie firmy lub instytucji. Pracownik taki zajmuje się regulowaniem stawek wynagrodzeń, dba o terminowe wypłaty, prowadzi listy płac oraz odpowiada za kontrolę systemu płac dodatkowych. Na dodatek, współrealizuje strategię motywowania pracowników. W skrócie, praca ta skupia się na organizowaniu szeregu formalności związanych z procesem wypłat pracowniczych. Żeby pracować w tej formie przede wszystkim należy posiadać dyplom wyższej uczelni ekonomicznej. Potencjalni pracownicy zwracają również uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe. Ważne są zdolności w obrębie rachunkowości.

Specjalista ds. Płac - publikacje


...


Optymistyczniej w IT


Wynagrodzenia specjalistów w 2013 roku


Opłaca się inwestować w języki obce


Wynagrodzenia w dziale obsługi klienta w 2014 roku


Najlepiej i najgorzej wynagradzani pracownicy MŚP