Specjalista ds. Zakupów oferty pracy i opis zawodu

Specjalista ds. Zakupów odpowiada za nadzór, organizację i funkcjonowanie działu zakupów. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy negocjowanie cen komponentów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców w oparciu o istniejący biznes plan, opieka nad istniejącymi dostawcami, monitoring wniosków wynikających ze współpracy z dostawcami oraz ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców. Specjalista ds. Zakupów powinien mieć wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne prawo jazdy kat. B i obsługiwać komputer. Pracownik ten także powinien cechować się: dokładnością, odpowiedzialnością, komunikatywnością i umiejętnościami negocjacji.

Specjalista ds. Zakupów - publikacje


Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa


Kieszonkowy słownik zawodowy


Sektor przemysłowy przyciąga inżynierów


Praca Niemcy z angielskim - gdzie jej szukać?


Zakupowy rajd Świętego Mikołaja