Inspektor BHP oferty pracy i opis zawodu

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy tworzenie i nadzorowanie realizacji polityki bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Koordynuje wszystkie związane z tym tematem działania, takie jak: wykonywanie analiz ryzyka i oceny ryzyka, prowadzenie postpowań powypadkowych, prowadzenie szkoleń pracowniczych, kontrola przestrzegania przepisów i zasad, proponowanie niezbędnych zmian również w zakresie profilaktyki. Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna mieć wykształcenie wyższe kierunkowe oraz aktualne uprawnienia. Wymagana jest znajomość aktualnych przepisów przeciwpożarowych, z zakresu ochrony środowiska, systemu ISO. Inspektor BHP powinien posiadać umiejętności pracy w systemie ISO oraz opracowywania niezbędnej dokumentacji. Cechami ważnymi dla osób zajmujących to stanowisko są zdolności przywódcze i negocjacyjne, podzielność uwagi, umiejętności organizacyjne.

Inspektor BHP - publikacje


Zmiany w prawie pracy - zasiłek macierzyński


PIP apeluje o przestrzeganie praw