Koordynator Projektu oferty pracy i opis zawodu

Koordynator projektu to osoba wyznaczona do sprawowania pieczy nad realizacją projektu wykonywanego w danym obszarze. Do podstawowych obowiązków koordynatora należy utrzymywanie kontaktów z klientami, współpraca z kierownikiem merytorycznym, przygotowywanie umów, zamówień i protokołów oraz nadzorowanie pracy podległego mu zespołu. Wymagania stawiane koordynatorowi to przede wszystkim ukończenie studiów wyższych, doświadczenie w zarządzaniu projektami, znajomość języka angielskiego, obsługi komputera, czynne prawo jazdy. Powinna to być osoba zorganizowana i odpowiedzialna oraz o wysokiej kulturze osobistej. Zatrudnienie jako koordynator można znaleźć w firmach reprezentujących sektory różnych branż, np. medycznej, finansowej, edukacyjnej. Zarobki wahają się od 1800-5500 zł brutto w zależności od wielkości firmy, która zatrudnia koordynatora.

Koordynator Projektu - publikacje


Konferencja 'Knowledge Management'


Targi Praca Kariera Rozwój


Pierwsze Ogólnopolskie Targi Pracy za Granicą.


...


HR a zmiany na rynku pracy - Kongres Kadry


HR a zmiany na rynku pracy - Kongres Kadry