Specjalista ds. Kadr i Płac oferty pracy i opis zawodu

Specjalista ds. Kadr i płac to osoba, która pracuje w niemal każdej firmie oraz instytucjach publicznych. Zajmuje się ona kwestiami zatrudnienia pracowników, ich rekrutacji, szkoleń, obsługi prawnej pracowników pod względem legalności zatrudnienia, a także wypłacaniem im wynagrodzeń. Aby móc pracować na tym stanowisku należy posiadać wyższe wykształcenie ekonomiczne, oraz doświadczenie w zakresie prawa podatkowego, prawa pracy itp. Osoby na tym stanowisku muszą być niezwykle odpowiedzialne i zorientowane w swoich obowiązkach, gdyż zostają im powierzone sprawy bardzo ważne, dotyczące wypłat dla pracowników. Praca specjalisty ds. Kadr i płac funkcjonuje w systemie biurowym, 8-godzinnym, w siedzibie firmy, w której jest zatrudniony. Zatrudnienie można znaleźć praktycznie w każdej większej firmie i instytucji, a zarobki na tym stanowisku to około 2500 zl netto.

Specjalista ds. Kadr i Płac - publikacje


Absolwencie! Ile zarobisz w 2013?


Wynagrodzenia specjalistów w 2013 roku


Czy warto kłamać w CV?